SITUATII INCASARI SI PLATI V6



Situatii Incasari si Plati este o aplicatie Excel pentru gestionarea platilor si incasarilor efectuate si de efectuat. Tine evidente clare si detaliate pentru partener, plata si/sau incasare. Este o aplicatie usor de utilizat, fara sa necesite cunostinte avansate de operare, creata intr-un singur fisier ce poate fi transportat pe orice mediu de stacare portabil si de pe care se poate opera direct cu conditita ca sistemul respectiv (PC sau laptop) sa aiba instalata suita Microsoft Office – Excel.
Nimic mai simplu decat o aplicatie Excel care sa tina evidentele incasarilor si platilor pe perioade, pe terti, cu date scadente si penalitati aplicate.
O aplicatie Excel care sa nu fie complicata si care sa ruleze fluent, iti poate usura munca si te poate scuti de a uita scadenta unei facturi de incasat sau de platit.
AVANTAJE
O astfel de aplicatie aduce un plus de valoare productivitatii prin numeroasele avantaje:
transportabilitate – o poti transporta pe un mediu de stocare portabil: un stick de memorie, un card, in cloud, atasament in mail etc – fiind vorba doar de un fisier;
portabilitate – o poti deshide de pe mai multe device-uri cu diverse sisteme de operare:
PC, laptop:
Windows: MS Office, LibreOffice sau altele;
Linux: LibreOffice sau altele;
MACOS: MS Office sau altele;
cloud: Google Docs, Office 365 sau altele.
telefon, tableta:
Android: WPS Office, MS Excel, Google Sheets App, Mobile Spreadsheet, Simple Spreadsheet sau altele;
cloud: Google Docs, Office 365 sau altele.
operativitate – fara cunostinte avansate de operare sau limbi straine. Fiind o aplicatie personalizata dupa cerintele clientului, acesta va cunoaste foarte bine modul de lucru, pasii si operatiunile ce trebuiesc facute in aplicatie.
costuri mici – fara plati de tip abonament, fara update-uri pentru module cu costuri, fara costuri de mentenanta, la un pret fara concurenta fata de un pachet software specific.
CUM FUNCTIONEAZA?
Aplicatia este bazata pe operatiuni simple. Mai intai de toate trebuie sa facem cateva setari pentru valoarea penalitatilor care se aplica atunci cand un client are intarzieri la plata, dar si perioada descadenta a facturilor. Toate acestea se fac in fila Setari.
Pentru a putea face restul de operatiuni, trebuie sa cream partenerul daca acesta este nou si nu l-am mai utilizat anterior. Acest lucru se face in fila Baza Date.
Dupa ce s-au creat clientii se trece la introducerea facturilor. In fila Facturi se selecteaza clientul, se adauga numarul facturii, data si valoarea facturii. Vor fi afisate informatii ce privesc datele de plata si intarzierile la plata.
Odata create facturile se pot adauga chitantele aferente unei facuri care este deja in sistem. In fila Chitante pe butonul Intergogare clienti se selecteaza clientul caruia i se emite chitanta, in partea dreapta a ferestrei se vor afisa facturile active ale clientului cu informatii despre numarul, data emiterii si valoarea soldului. Se selecteaza factura din care se face plata prin selectia cu mouse-ul a numarului facturii si apoi se da clic pe butonul Adauga factura. Se inchide fereastra si in celula cu numarul facturii va fi inserata factura selectata anterior. Completam data platii si valoarea chitantei.
AFLA CUM POTI SA ITI PERSONALIZEZI SI TU O APLICATIE SI CAT TE COSTA COMPLETAND ACEST FORMULAR.
Luand in considerare urmatoarele:

Nu banii fac performanta, ci oamenii priceputi!
poti sa beneficiezi de o aplicatie ce iti va usura munca, iti va aduce beneficii financiare si poti castiga timp pentru a face altceva cu el.
Mai jos iti arat un clip demo cu aplicatia standard ce o poti comanda direct din magazin.
APLICATIE EXCEL PENTRU INCASARI SI PLATI
VERSIUNEA 6.2



ETICHETE:Excel contabilitate