Mesaje de amenintare prin mail

Mesaje de amenintare prin mail

Incercarea moarte nu are – intimidarea prin mesaje de amenintare prin mail

Incercarea de a intimida prin mesaje de amenintare prin mail pentru a determina internautii sa plateasca diverse sume de bani se accentuiaza odata cu tehnologia. Astfel, se diversifica metodele de a pacali utilizatorii si pentru a-i determina sa „doneze” bani, altfel datele lor vor fi compromise. Mai interesant este faptul ca se cer plati in criptomonede. Aceasta metoda este preferata deoarece inca ingreuneaza depistarea autorilor.
Astazi, incercand sa imi fac curat in noianul de mesaje, unele importante altele de tip SPAM, am intalnit unul care mi-a atras atentia. L-am deschis voind sa vad ce idei noi mai au autorii de actiuni de tip fishing. L-am citit si la un moment dat mi-am dat seama ca este atat de comic incat l-am citit cu voce tare si colegului meu. Ne-am amuzat putin dupa care m-am decis sa scriu acest articol.
Sa nu va mai tin cu sufletul la gura, va voi atasa textul asa cum l-am primit eu si va doresc lectura placuta plus amuzament la maximum.

Continutul original al mesajul de amenintare:

It seems that, (), is your password. You may not know me and you are probably wondering why you’re getting this e mail, right?
actually, I put in place a viruses on the adult vids (adult) web-site and guess what, you visited this web site to have fun (you know what What i’m saying is). During the time you were watching videos, your internet browser started off operating like a RDP (Team Viewer) which gave me accessibility of your screen and web cam. and then, my software program obtained your complete contacts from your Messenger, Outlook, FB, as well as emails.
What did I actually do?
I made a double-screen video clip. Very first part shows the video you’re watching (you’ve got a good taste haha . . .), and 2nd part shows the recording of your web camera.
exactly what should you do?
Well, I think, $1200 is a fair price for your little hidden secret. You’ll make the payment by Bitcoin (if you don’t know this, search „how to purchase bitcoin” in Google).
Bitcoin Address: 1GqLSzpTaxM6uqVR1u3DJLrAmTcGBVfF7j 
(It’s case sensitive, so copy and paste it)
Very important: 
You have 3 days to make the payment. (I’ve a completely unique pixel within this e-mail, and at this moment I know you have read through this email message). If I do not get the BitCoins, I will certainly send out your videos to all of your contacts including relatives, coworkers, and so on. Having said that, if I get the payment, I’ll destroy the recording immidiately. If you’d like evidence, reply with „Yes!” and I will definitely send your video recording to your 6 contacts. It is a non-negotiable offer, that being said don’t waste my personal time and yours by answering this message.
Acum sa trecem la detalii importante. De ce cred eu ca nu este decat o incercare jalnica de ma pacali?
  1. Site-uri cu video pentru adulti? Se stie de la cel mai naiv utilizator pana la cel mai avansat ca aceste site-uri au cod malitios. Este extrem de usor sa te procopsesti cu un tip de virus, vierme, troian, malware etc.
  2. Utilizez extensii de protectie pentru browsere precum Chrome, Opera sau Firefox. Unele dintre extensii sunt: TrafficLight oferit de trafficlight.bitdefender.comAdguard AdBlocker oferit de adguard.com si ceva suplimentar Adblock Plus oferit de adblockplus.org sau Opera Ad blocker oferit de Opera Software.
  3. Ca sistem de operare utilizez o distributie de GNU/Linux actualizata permanent: Linux Mint 19.
  4. Nu pot sa spun ca as fi un guru in securitate sau IT insa vreau sa cred despre mine ca sunt destul de informat incat sa pot evita situatiile in care mi-as putea compromite informatiile sau datele personale.
In concluzie, astept sa treaca cele 3 zile sa vad ce si cui i-ar trimite. Daca va fi cazul voi veni cu update la acest articol.