Retetar Patiserie V.1 aplicatie Excel pentru gestiune cofetarie-patiserie
Aceasta aplicatie Excel este creata pentru gestionarea materiei prime intrate in gestiunea patiseriei si a produselor finite iesite conform retetarului stabilit in fila specifica. Retetarul se poate prestabili si modifica, functie de cerinte si necesitati.
Etapele de lucru cu aplicatia sunt:
1. Setarea materiei prime si a produselor finite
2. Stabilirea retetarului
3. Achizitionarea materiei prime
4. Vanzarea produselor finite
5. Centralizarea datelor
Etapa I - Setarea materiei prime si a produselor finite
Prima etapa a utilizarii acestei aplicatii Excel este cea de a seta materiile prime ce vor fi achizitionate de catre gestionar si de a stabili lista cu produsele finite ce vor fi puse in vanzare. Deci se creaza aceste liste in fila "SETARI".
Etapa II - Stabilirea retetarului
Etapa a II-a va avea loc in fila "RETETAR".
Adaugarea retetelor pentru fiecare produs finit, cu materia prima setat in etapa 1.
Adaugarea cantitatilor in retetar pentru fiecare materie prima se face astfel: pentru produsele compacte se adauga numarul de bucati, iar pentru produserle vrac se adauga gramele de pe recipienti sau mililitri in cazul lichidelor.
Etapa III - Achizitionarea materiei prime
Aceasta etapa este cea in care se adauga materiile prime achizitionate cu pretul de achizitie.
Aceasta etapa se face in prima fila "MAGAZIE".
NOTA: In aceasta fila se vor calcula si valorile achizitiilor, stocurile de marfa in momentul curent si dupa ce se vor adauga vanzarile produselor finite.
Etapa IV - Vanzarea produselor finite
In aceasta etapa se vor adauga toate produsele finite vandute.
Etapa V - Centralizarea datelor
In aceasta etapa se vor centraliza vanzarile produselor finite vandute si actualizarea se face apasand butonul Recalculare tabel.
Vizionati clipul in care va arat cum se lucreaza cu aplicatia.
Achizitionarea sau comanda pentru aplicatie se face de pe site-ul AdyMedia.ro.